Home » Cennik

Nasze ceny

Wszystkie zlecenia wyceniamy indywidualnie, uwzględniając stopień skomplikowania zamówienia oraz ilość rozliczanych dokumentów, dlatego też zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy i kosztów realizacji poszczególnych operacji.

Ceny podstawowych usług księgowych kształtują się następująco:

  • księgi handlowe: od 400,00 zł/m-c;
  • podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów: od 100,00 zł/m-c;
  • ryczałt: od 100,00 zł/m-c;
  • obsługa kadrowo-płacowa + rozliczenie z ZUS za 1 pracownika: 25,00 zł/m-c;
  • rozliczenie umowy zlecenie lub umowy o dzieło za 1 osobę: 15,00 zł/m-c;
  • rozliczenie właściciela z ZUS za 1 osobę: 10,00 zł/m-c.

Do podanych cen należy doliczyć 23% podatku VAT.